چطور بازدید آگهی خود را افزایش دهم؟

با ثبت آگهی در دسته‌بندی مناسب، انتخاب متن مناسب برای عنوان آگهی و رعایت شرایط ثبت آگهی می‌توانید بازدید بیشتری به‌دست آورید. همچنین استفاده از خدمات ارتقای آگهی (ویژه، نردبان، برتر) در افزایش بازدید آگهی شما بسیار تاثیرگذار است.

هرچه بازدید آگهی شما افزایش پیدا کند، احتمال نتیجه‌بخش بودن آگهی و خدمات شما نیز افزایش پیدا می‌کند. در ناخن کار برای افزایش بازدید آگهی، تیم تبلیغات و کارکنان متخصص ما بطور مداوم فعالیت‌‌ میکنند تا بازدید از آگهی‌های شما افزایش پیدا کند و در جای جای شبکه های مجازی دیده شوید.

پیش از انتشار و هنگام ثبت آگهی:

رعایت برخی نکات اولیه هنگام ثبت آگهی کمک می‌کند تا آگهی شما توسط مخاطبان راحت‌تر پیدا شده و بازدید بیشتری به‌دست آورید. هنگام ثبت آگهی سعی کنید تا همهٔ بخش‌ها را به صورت کامل پر کرده و اطلاعاتی که ثبت می‌کنید با خدمات شما کاملا مرتبط باشند.

در زمان ثبت آگهی توجه داشته باشید:

محدودهٔ آگهی را به درستی وارد کنید تا بازدید متناسب با خدمات خود به‌دست آورید.

انتخاب دسته‌بندی دقیق کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوید.

انتخاب صحیح عنوان و نوشتن توضیحات آگهی کمک می‌کند تا دستیابی مخاطبان به آگهی شما راحت‌تر باشد. همچنین در موتور جستجوی گوگل عنوان آگهی شما نمایش داده می‌شود.

پس از انتشار آگهی:

پس از انتشار آگهی می‌توانید از امکانات ویژهٔ ناخن کار برای ارتقا و افزایش بازدید آگهی‌ها استفاده کنید.

امکانات مختلف ناخن کار برای افزایش بازدید عبارتند از:

برتر: با انتخاب این گزینه، آگهی شما به مدت ۳۱ روز با کادر رنگی نشان داده می‌شود و از نظر ظاهری نسبت به سایر آگهی‌ها متفاوت شده و توجه بیشتری به خود جلب می‌کند. همچنین در فیلتر آگهی‌های برتر نیز قرار می‌گیرد.

نردبان: با انتخاب این گزینه، آگهی شما تا زمان ثبت آگهی تازه‌تر یا ارتقا و نردبان از سوی کاربران دیگر، در بالای آگهی‌های همان شهر و دسته‌بندی نمایش داده می‌شود و می‌تواند منجر به افزایش بازدید آگهی شود.

ویژه: با انتخاب این گزینه، آگهی شما تا زمان ثبت آگهی ویژه تازه‌تر از سوی کاربران دیگر، در بالای صفحه اول در بخش آگهی‌های ویژه قرار میگیرد. همچنین آگهی های ویژه در صفحه اینستاگرام ناخن کار نیز منتشر خواهند شد.

لینک وبسایت: امکان قرار دادن لینک وبسایت و شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود مخاطبان با سایت و شبکه‌های اجتماعی شما در صفحهٔ آگهی‌‌ آشنا شوند.