صفحهٔ نمایش آگهی چه امکاناتی دارد؟

در صورت انتخاب هر آگهی، صفحه‌ی مربوط به آن به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات و توضیحات آگهی، امکانات، اضافه کردن به علاقه مندی ها و غیره، از جمله مهم‌ترین امکانات این صفحه هستند.

با انتخاب هر آگهی‌ در ناخن کار، وارد صفحهٔ جدیدی به‌نام صفحهٔ «نمایش آگهی» می‌شوید. در این صفحه همهٔ اطلاعات آگهی به شما نمایش داده می‌شود، این اطلاعات و امکانات عبارتند از:

اطلاعات و توضیحات آگهی

پس از انتخاب یک آگهی، مشخصات آگهی نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل عنوان، محل ثبت آگهی، توضیحات، تصویر آگهی ، امکانات خدمات ارائه شده آگهی و… است.

اضافه کردن به علاقه مندی ها

برای انتخاب آگهی‌های مناسب از بین تمام گزینه‌ها، می‌توانید آگهی موردعلاقهٔ خود را به علاقه مندی ها اضافه کنید تا بعداً آن‌ را راحت‌تر پیدا کنید. تمام آگهی‌های افزوده شده در صفحهٔ حساب کاربری من قابل مشاهده هستند.

اشتراک‌گذاری

اگر بخواهید یک آگهی را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. اشتراک‌گذاری از طریق پیام‌رسان‌های مختلف در ناخن کار امکان‌پذیر است.

اطلاعات تماس

با استفاده از بخش «اطلاعات تماس»، می‌توانید به آگهی‌دهنده پیامک،ایمیل ارسال کنید یا با او تماس بگیرید. یا می‌توانید از قابلیت «چت» استفاده کنید.

گزارش آگهی:

هنگام بازدید آگهی و در صورت مشاهدهٔ تخلف شما می‌توانید با انتخاب گزینهٔ «گزارش آگهی» در آگهی، مشکل موجود در آن‌ها را به ناخن کار انتقال دهید.