در صورت ایجاد مزاحمت در کانال‌های ارتباطی چه‌کار کنم؟

در صورتی که در ناخن کار برای شما به یکی از دلایلی زیر مزاحمت ایجاد شده، با مطالعهٔ شرایط مطرح شده و ارتباط با پشتیبانی می‌توانید موضوع را با ما در میان بگذارید.

ایجاد مزاحمت از طریق شمارهٔ تماس:

برای کاهش میزان خطا هنگام درج اطلاعات کاربر، هنگام ثبت نام برای شماره وارد شده در بخش اطلاعات تماس، کد تاییدی به صورت پیامک ارسال شده که تنها در صورت وارد نمودن این کد ثبت نام انجام خواهد شد. با این حال ممکن است در یکی از حالت‌های زیر، سهواً یا عمداً برای شماره شما مزاحمت ایجاد شود:

ثبت شمارهٔ شما در آگهی دیگر

انتقال و یا دایورت شدن تماس‌های صاحب یک آگهی به شمارهٔ شما

استفاده از دستگاهی که شما در گذشته با شمارهٔ خود در آن، وارد و از حساب خود خارج نشده‌ بودید.

مزاحمت تلفنی برای آگهی ثبت شده توسط شما.

در زمان بروز هر کدام از موارد بالا، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی موضوع را با ما در میان بگذارید تا پیگیری و اقدامات لازم انجام شود. اطمینان داشته باشید که در کم‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای اصلاح خطای پیش آمده انجام خواهد گرفت.

ایجاد مزاحمت از طریق سایر راه‌های ارتباطی

کاربران از طریق کانال‌های ارتباطی مختلفی می‌توانند با صاحبان آگهی‌ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل احتمال بروز مزاحمت از طریق این کانال‌ها وجود دارد.

چنانچه از طریق پیام‌رسان‌ها برای شما مزاحمت ایجاد شده، یا اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل یا آی‌دی شبکه‌های اجتماعی شما در متن یک آگهی دیگر ثبت شده می‌توانید این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری نمایید و اطمینان داشته باشید که ناخنکار همکاری‌های لازم برای رسیدگی به مشکل را با مراجع قضایی انجام خواهد داد.