خدمات ناخن کار برای ارتقای آگهی (ویژه، نردبان، برتر) چیست؟

با استفاده از خدمات ویژهٔ ناخن کار می‌توانید آگهی خود را ارتقاء داده و آن را ویژه، نردبان یا برتر کنید تا سریع‌تر به نتیجهٔ دل‌خواه خود برسید. برای ارتقاء آگهی می‌توانید از صفحهٔ آگهی‌های من اقدام کنید.

پس از ثبت آگهی می‌توانید از امکانات ویژهٔ ناخن کار برای ارتقاء و افزایش بازدید آگهی‌هایتان استفاده کنید. امکانات مختلف ناخن کار برای افزایش بازدید عبارتند از:

ویژه: با انتخاب این گزینه، آگهی شما به مدت ۳۱ روز با برچسب طلایی ویژه نشان داده می‌شود و از نظر ظاهری نسبت به سایر آگهی‌ها متفاوت شده و آگهی در بالای صفحه اصلی در بخش آگهی‌های ویژه تا زمان ثبت آگهی‌ ویژه از سوی کاربران دیگر قرار میگیرد و توجه بیشتری به خود جلب می‌کند.

نردبان: با انتخاب این گزینه آگهی شما تا زمان ثبت آگهی‌های تازه‌تر با ارتقاء نردبان از سوی کاربران دیگر، در صدر آگهی‌های همان شهر و دسته‌بندی نمایش داده می‌شود و می‌تواند منجر به افزایش بازدید آگهی شود.

برتر: با انتخاب این گزینه آگهی با کادر رنگی نمایش داده میشود و در فیلتر آگهی‌های برتر نمایش داده میشود.

پربازدید: آگهی‌هایی که بیش از ۱۰۰ بازدید داشته باشند با برچسب پربازدید نمایش داده میشوند.

لینک وب‌سایت: امکان قرار دادن لینک وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در فرم ثبت آگهی قرارداده شده که باعث میشود مخاطبان با سایت و شبکه‌های اجتماعی شما در صفحهٔ آگهی‌‌‌تان آشنا ‌شوند.

در صفحهٔ آگهی‌های من این امکانات وجود دارد که به صورت هم‌زمان میتوان روی آگهی اِعمال کرد.